onsdag 20 maj 2009

Godmorgon!

Har inte täningsvärk idag så det är ju bra! Blir ändå vilodag då jag först ska till Enköping med mamma och Linus. Han ska få lite nya kläder, och sen ska jag jobba mellan 15-21. Men jag har mätt ut en runda på eniro igår som Elin tipsade om så nu har jag en på fem kilometer som jag ska försöka springa. I morgon blir det dock spåret men Daniel. Han påstår att han inte vill springa i stan när han är otränad...=) Så det får väl bli ett par varv där. Tänkte kolla hur 3km spåret är. Ska försöka hålla mig till att springa tre dagar i veckan så jag inte tröttnar.....IGEN!!

Har önskat mig en anmälan till tjejmilen av pappa i födelsedagspresent så nu är det bara att träna! Men nu lär jag borsta tänderna och gå ner och möta mamma. Ha en bra dag!

Sälen 2005!

4 kommentarer:

Sofie sa...

Haha...det där kortet tröttnar man aldrig på. Lika roligt varje gång! :)

Linda Eklöv sa...

*mummel* haha

Johanna sa...

alltså du har verkligen bara ful-fula bilder på mig! Från och med nu undanbeder jag mig medverkan i dina (för övrigt väldigt fina) skapelser!

Linda Eklöv sa...

ehm johanna, snacka aldrig om att va ful när kortet på de tre salbergaintagna är med på samma bild, ok =)