måndag 11 maj 2009

Shopping!

Har blivit alldeles för mycket shopping senaste veckan för de få stackars pengar som satt på bankkontot... Men jag har INTE nallat av mitt lilla sparkonto utan jag har faktiskt shoppat för pengar som sparades eftersom jag fick klippning och färgning av håret gratis när jag gjorde det hos Anna. Hade räknat med att betala för färgningen men Anna hade en snäll chef som tyckte jag skulle få allting som tack för hjälpen för att jag är hårmodell! Det tackar jag verkligen för, är sååå nöjd med håret och för att göra lite reklam kan jag verkligen rekomendera att klippa er hos Anna eller de andra på Salong Lillstrumpa. Så duktiga männisor som jobbar där!

Har faktiskt till och med köpt skor. Tre par på skopunkten och ett par av dom har lite klack! Det du Karin! =) Riktigt fynd belv det för alla tre paren var nedsatta i pris så jag fick dom för 398kr!

Tänkte visa med lite bilder men hinner inte nu, ska iväg och handla, men senare så!

Inga kommentarer: