söndag 17 maj 2009

Eljuspåret


Två varv har jag och Karin tagit oss runt nu på morgonen! Duktiga oss!! Jag sprang ungefär 4 km utav 4.4 km totalt och det är jag riktigt nöjd med. Var trött som fan på slutet men det gick. =) Kommer inte palla springa 5 km på tisdag på vårruset men jag kanske kommer en bra bit på vägen allafall.

Bara att fortsätta sen antar jag också. Får med mig Karin att springa på fredag och söndag nästa vecka så det är bra! Då kommer jag att komma ut och springa mina tre gånger nästa vecka som jag har som mål! Som vanligt gick jag ut för hårt sist och pallade ett par veckor innan jag tröttnade och den här veckan har jag bara varit ut idag och sprungit. Så typiskt mig! men jag kom ut på en promenad igår med Sofie allafall så jag har inte varit helt skitdålig. Däremot har väl inte godisintaget varit optimalt den här veckan...Men nya tag nu! Inget onyttig före fredag då det är party! Det borde ju kunna fungera. Får försöka sysselsätta mig bara för så fort jag är ledig och har för mycket tid men inget att göra vil jag äta....

Men nu är det dags för lunch snart och sen åka och jobba till nio. Sista helgpasset nu. Har jobbat fem av sex helger de senaste helgerna så gissa om jag ser fram emot att vara ledig nästa helg!!

1 kommentar:

Karin sa...

Tänk va duktiga vi var! Och kommer att vara, tisdag, fredag och söndag... hjälp... Bra att du ser till att jag kommer iväg :) hörs! Kram!