torsdag 14 maj 2009

Hemma igen

Sötisen!!

Äntligen hemma igen, har varit en ganska dryg dag på jobbet idag faktiskt. Krävande och man får verkligen plocka fram tålamodet i många situationer, men så är det väl antar jag. Bara att lära sig att hitta fungerande vägar att gå för att få till en bra relation och resultat!

Trött är jag allafall och det ska bli skönt att krypa ner i sängen med min bok. Läser andra delen i en serie på sex av Diana Gabaldon. Riktigt bra tycker jag, Johanna säger att dom spårar ur lite senare så vi får väl se. Har även bok tre hemma så jag provar väl den med och ser vad jag tycker.

Har fortfarande beslutsångest över håret, som vanligt visserligen men ändå. Är ju nöjd med mitt hår som det är, absolut, men jag känner mig så tråkig ibland bara, skulle vilja göra något helt annorlunda bara för att. Men då kommer jag säkert ångra mig som sjutton senare så det kanske inte är någon idé...

Nu orkar jag knappt hålla upp ögonen så det blir nog sängen nästa, får se om jag hinner läsa något överhuvudtaget innan jag somnar...=)

Inga kommentarer: