onsdag 27 maj 2009

Snark...

Är trött idag. Sprang vårruset igår i stockholm med Karin och Elin och var hemma hos pappa efter tio. Sen var det bara att duscha och försöka sova. Sex i morse ringde klockan och sen har jag jobbat fram till fyra på nya stället i Västerås. Känns bra, trevlig personal och jobbet känns bekant sen åsgården...=) Så man kom snabbt in i det och det är skönt... Börjar visst inte jobba förrän veckan efter midsommar. Skönt att va ledig men det blir så dålig lön i Juli och det blir man lite orolig för... tur att man har en underbar sambo som tar på sig försörjningsdelen under dom dåliga månaderna. Försöker jobba så mycket jag kan och tacka ja när det ringer men det är lite svårt att styra över så jag är så tacksam över att ha en sambo som anser att vi är två om det hela!

Orkar verkligen inte uppdatera mer just nu. Ska träffa syrran i morgon i västerås för hon ville shoppa. Passar bra eftersom jag har en delad tur så jag har en massa timmar på dagen som annars bara går till att sitta och vänta på att jobba...

Inga kommentarer: