torsdag 14 maj 2009

God morgon

Somnade riktigt gott igår efter den tidiga morgonen, så idag känner jag mig riktigt utvilad. Tur det eftersom jag ska jobba till 23:00 ikväll... Och jobba i morgon till 21:00 och likaså på söndag. Längtar till nästa helg och få en hel helg utan jobb, har jobbat fyra helger i rad nu och det börjar kännas lite tradigt...

Har suttit och tittat på lite kort igår kväll på hur jag haft mitt hår genom åren, inga jätteförändringar har det ju varit men lite varvat mellan långt, kort, lockigt, rakt, lugg eller inte lugg har det varit. Har klurat lite på om jag ska klippa mig eller inte efter att Anna haft sin håruppsättning men jag kan inte bestämma mig för hur eller om jag ska göra det. Klippa det kort, spara ut, lugg, färga det mörkare eller ljusare? Rött hår? Ja jag vet inte alls...

Så är det någon som tycker något får ni gärna komma med förslag!

1. Som jag har nu, slingor 2. Halvlångt med lugg

3. Längre, naturlig färg

4. halvlångt, ej lugg 5. lockigt, blonda slingor

6. kort, lockigt 7. långt, svartbrunt

8. långt, ljusbrunt 9. rödhårig


Haha, inte så stora skillnader egentligen kanske när man lägger upp bilderna bredvid varandra men för mig är det stora skillnader och jag vet verkigen inte om jag ska klippa eller låta det växa ut. Saknar det där riktigt långa på bild 8 ibland... samtidigt som jag gillade det kortklippta på bild 6 för det blev så lockigt då.... Får nog fundera ett tag....

7 kommentarer:

Annika sa...

Tycker som du har nu är fint! Samma bild 4 passar du jättebra i =)

Anonym sa...

Den nuvarande frisyren (bild 1) tror jag slår de flesta.. så håll kvar i den :)

/Daniel

monica sa...

alla e fina men det ja tycker nästan va finast va det där du hade uppsatt i lugg:)

Johanna sa...

LOL, fler bilder alltså? :D

Johanna sa...

Nummer åtta är min favvo, kanske för att det är jag som stylat det? :) (och klippt det om jag inte minns helt fel!) Du passar jättebra i det du har nu med, men det riktigt långa är min favorit!

Linda Eklöv sa...

ja tycker du passar skitbra de det du har nu =)

Sofie sa...

min röst lägger jag på det du har nu, men du är jättefin i det långa håret oxå :)