lördag 23 maj 2009

Dagen efter

Blev inte bakis, vilket kanske är rätt skönt...=) Ska ut till Linda vid tre och ta en promenad. Skönt med lite frisk luft, men man orkar inte hurta något direkt. Gårdagen var verkligen skitkul. Var till och med ut och dansade på hotellet, jättelite folk men vad gör det? Var ju där för att dansa och det gjorde vi. =)

Imorgon är det dags för att vara hårmodell åt Anna. Hoppas hon klarar allting, men det tror jag, hon är så jäkla duktig!

Ska även ut och springa med Karin och Daniel och kanske nån mer beroende på hur bakis dom är, haha. Sprang 6km igår i eljuspåret och det är jag skitnöjd med! Så roligt att se att det ger resultat. Blir fyra dagar med träning den här veckan fast jag sagt tre men istället blir det nog bara två dagar med träning nästa vecka, möjligen tre beroende på hur trött jag är på onsdag efter jobbet. Men blir det bara två är det ju bättre än ingenting, eller hur?!

Tjejmiddag maj -09

1 kommentar:

monica sa...

Hej! Jag äter ju olika från dag till dag ockås beroende på vad man har hemma o ibland när pengarna minskar så har man inte råd me allt..

Jag promenerar flera gånger i veckan, oftast långa promenader mellan 1timme-2 timmar också beroende på väder, är jag inte på gymmet så sitter jag mellan 2-3 gånger i veckan på min motionscykel 30 minuter, är ju en del motion.. jag önskar ja kunde springa men jag har korta hälsenor så blir svårt=( viktklubben e det den på aftonbladet? jag vet inte hur ja ska gå ner i vikt.. ja gör ju allt, godis o fika blir inte så ofta olika det där, ibland 1 gång i veckan.. så skönt om man har nån man kan prata me om vikten som förstår..