torsdag 21 maj 2009

Tjenamors!

Blev ett par varv i spåret i förmiddags. Provade 3km spåret och det var riktigt bra så det kommer nog bli att satsa på att klara två varv där som nästa mål. 6km så snart som möjligt. men det är fan så mycket jobbigare att springa där än i stan. Så mycket jobbiga backar som tar på benen...

Längtar verkligen till i morgon nu! Vill parta med mina vänner. =) Tänker vara sååå bakis på lördag... Och bara ligga i soffan och jäsa typ =) Har laddat upp med två vinflaskor och fem cider. Tror nog att jag klarar mig...=)

Dagens kollage... (nu är du inte med i det här Johanna men jag tycker inte du är ful på alla bilder... Har nog hittat bilder som är vackra och mindre vackra på oss allihopa..haha)

Mats och Marina 25 år

1 kommentar:

Linda sa...

Vilka fina bilder. :P inte lite jag visar magen på ett kort där, men men jag var ju ung, jag får skylla på det :) Vilket år var det där förresten?