tisdag 26 maj 2009

Vårruset i Stockholm

Idag bär det av till Stockholm och springa med Karin och Elin. Ska bli riktigt kul...=) Får se hur det går, vilade igår för benen var ganska tunga efter förra veckan. Sprang rätt mycket då så det behövdes verkligen en dag utan. Men idag borde dom orka med igen.

Imorgon är det dags för dubbelgång i Västerås, spännande. Får väl se hur det blir då. Skulle vilja ha ett schema nu så man vet hur sommaren blir. Ska fråga om det i morgon tänkte jag. Är inte så nervös inför ett nytt ställe faktiskt och det känns skönt. Mest nervös över att behöva gå upp så tidigt på morgonen igen. Har blivit bortskämd på sista tiden. =)

Nu ska jag ladda mp3-spelaren med musik och fixa lunch till Daniel kommer hem. Sen bär det av till Västerås. Ska lämna av grejer hos pappa och Tina och ta tåget till därifrån till Stockholm. Sen sovar jag kvar hos dom till i morgon eftersom jag kommer hem sent och ska jobba tidigt. Då passar det ju perfekt att kunna sova där så behöver jag inte åka från Sala!

Dagens kollage....
Cypern 2005

1 kommentar:

Johanna sa...

Jag är i femårsgruppen i Ransta... Helt ok! :) Man tackar ju inte nej till lite jobb heller! Nu är jag nyfiken på hur det gick med vårruset och hur det går med jobbandet, så det får du allt berätta! :) Kram!