lördag 16 maj 2009

Eurovision

Som vanligt så har aftonbladet en massa tramsiga undersökningar för att försöka förutspå hur det kommer att gå för det svenska bidraget... Att dom orkar hålla på varenda år. Och bara för att läsarna sagt sitt är det tydligen så det kommer att sluta och blir det något annat är det skandal...Har aftonbladet glömt bort alla andra som röstar? Sist jag kollade var det många länder som var med i detta spektakel och jag tror inte alla dessa länder tycker precis som oss...

Jaja, nu ska jag inte gå och bli upprörd här inte... Ska helt enkelt lyssna på bidragen, ha det tevligt med mina vänner och sen gå och lägga mig, nöjd med kvällen oavsett resultat... (vi hoppas på det allafall)

Är inte så värst förtjust i sveriges bidrag i år, men det är ju annorlunda mot det vi brukar skicka så det kanske kan gå lite bättre i år? Vem vet.... =)

Inga kommentarer: