onsdag 13 maj 2009

Hallå!

Nu har jag varit på intervju, har ingen aning om hur det kan ha gått, men jag tror inte att jag gjorde bort mig allafall... =) Får svar nästa vecka så det är väl bara att hålla tummarna!!! Vill verkligen ha det här jobbet, så det är jobbigt att vänta och jag vill inte bli besviken om jag inte får det. Är trots allt en stor chans att det blir ett nej... men jag kommer att bli besviken om jag inte får det och det är jobbigt att veta!!

Har även umgåtts med underbara Linda och Johanna idag! Fikat och traskat runt lite på stan, alltid trevligt. Tack för sällskapet till Uppsala idag Johanna! Skönt att inte behöva leta sig fram ensam... vi kom ju till och med hem utan missöden, brukar ju alltid gå bra på ditresan men lite sämre på hemvägen av någon anledning...=)

Nej nu kom älsklingen hem, gå och prata med honom istället för att sitta vid datorn kanske?

Underbara vänner!!


3 kommentarer:

Linda Eklöv sa...

tack för idaaaaaaaag =)

Johanna sa...

Men vilken FUL bild! Har du ingen bättre? Och tack själv för sysselsättningen, det behöver jag!

emma sa...

Hej!

Hoppas det gick bra.

Ps: Emma som skickade mail angående dina studier (själv beteendevetare) :) Hoppas du kan svara på mina frågor