fredag 8 maj 2009

Undersköterska/beteendevetare

Nu är jag äntligen officiellt färdig med mina utbildningar. Haft avslutning idag och fått betygen så nu har jag min examen från högskolan samt undersköterskebetygen på officiella papper! Det är så skönt att äntligen kunna säga att jag är färdig med skolan! =)

Så den 22 Maj när det är middag här för tjejerna tänkte jag även ha lite examensfest! Det blir helt enkelt en tjej/examensmiddag! =) Så till efterätt blir det tårta kan jag meddela för att fira att jag äntligen är färdig!

Nu ska jag snart åka till västerås med syrran och träffa Annika och Cindra.Har ju inte träffat henne på riktigt utan bara sett kort på bloggen så det ska bli kul! Sen är det middag på Måns ols med klassen... =)

Jessica, Wanawsha, Nathalie, Hanna, Danniéla, Helena, Gina, Jag, Börje, Shadia


3 kommentarer:

Elin sa...

Grattis grattis!!! ser fram emot ett ordentligt examenspartaj den 22:a =)) och du....de är tillåtet att ha deppardagar ibland...de har alla!! som du skriver har du ju faktiskt gått ner 6kg och de är inte alls dåligt!! Ta nya tag nu=) vi kommer fixa vårruset galant!! =)

Linda Eklöv sa...

grattiiiiiiis!!!!!!!! =)

Karolina sa...

Stort grattis Carro! Gud va kul!! Och kämpa på mot suget...jag vet hur det känns..men som du säger en dag får man ju falla tillbaka...det är en ju en förändring för livet som ska ske. du inspirerar mig till att ta mig ut i spåret med dina spring och promenadturer, tack för det :) kram fröken nowak