tisdag 12 maj 2009

Spontan eftermiddag!

Det är precis vad jag och Daniel haft idag. När han slutade jobbet åkte vi till jysk, jag letar efter ett nytt skoställ. Men jag hittade inget där så vi drog iväg till Västerås och käkade och gick på ikea och ica maxi och strosade runt. Fick med oss nya täcken och kuddar hem... inte det jag letade efter men det är svårt att gå på ikea utan att handla... =)

Hur som helst var det så kul och skönt att bara åka iväg och vara med varandra, prata massa skit och byta miljö en stund. Annars blir man bara hemma hela kvällarna och allt går på rutin. Så det var så kul att umgås utanför lägenheten några timmar!!

Börjar bli rätt så nervös för intervjun i morgon! Har allafall förberett mig en del om styrkor, svagheter, löneanspråk och läst på lite om företaget ifråga så jag har lite att komma med allafall... Svårt eftersom man inte vet vad som kommer upp under en intervju men det är bara att försöka improvisera sig fram. Blir en tidig morgon då jag ska hämta Johanna tio i sju i morgon bitti, hon är så gullig som ställer upp som sällskap!!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Du bara åker till västerås hela tiiin du! :) Och imorron blir det uppsala alltså, det ska bli najs, även om du kanske inte ska förvänta dig att jag är mänsklig när du kommer och hämtar mig! Jag tänkte såhär också förresten, imorron innan vi ska fika måste vi kolla på oth! I have to see it, för nu har jag och Jonas kollat ifatt! Håller dessutom på med Gossip Girl nu, men nja, efter den här säsongen kommer jag ng sluta följa det! Bloggen blev skitfin förresten, hade inte tänkt mig dig som en aprikos person, men det passar dig! Ses imorron bitti!

carroegirl sa...

Haha, ja det blev mycket västerås nu här...=) men det är bara roligt! ses i morrn, jag kommer antagligen vara en zombie men de går nog det med... =)

Anonym sa...

jag måste ju säga att du har blivit snygg som bara F, tror inte det är sant varje gång jag ser dig. vill ju ha mer bilder.

Heby:iten

Elin sa...

Lycka till intervjun idag! håller tummarna!!