lördag 3 januari 2009

Australia

Japp, ikväll blir det bio igen, för pengar jag inte har... men jag vill så gärna se den. Och det var mycket billigare i Sala än i Västerås så jag får väl vara nöjd med det antar jag...=)



Var och handla idag och gick raka vägen förbi godishyllorna. Suget finns fortfarande där men jag kan ju inte ge upp efter tre dagar. Bara att kämpa på antar jag, det borde ju bli lättare med tiden tycker jag. Eller hoppas jag allafall! Vakna 11.00 i dag så frukost blev det ingen idag =) men lunch sen igår och lax blir det till kvällen. Det går ganska bra med ätandet och suget under dagarna. Kvällarna är värst, antar att man vant sig med att äta på något, och äta just för att sysselsätta sig typ. Behöver bryta det mönstret!

Annars då? Ser inte fram emot skolstart direkt men det kan bli skönt att få in lite rutiner. Sen är jag rätt nervös för nya jobbet. Känns jobbigt att behöva börja med att meddela att jag inte kan jobba under 6 veckors tid. Men det är väl bara att säga det och se vad dom säger.

Inga kommentarer: