söndag 18 januari 2009

Tränat idag

Japp, jag var hurtig och åkte till gymmet idag. Så det har allafall blivit träning två gånger den här veckan. Satsar ju på tre men med tanke på att jag jobbat fyra kvällar och pluggat på dagarna så tycker jag nog två dagar är bra... =)

Är jättenyfiken och nervös över om jag gått ner något i vikt. Daniel har ju gömt vågen och jag får inte väga mig förrän 1 febuari så jag har ingen aning om hur det går. Håller min kalorier riktigt bra tycker jag. Typ 100 -200 kalorier mer nån dag på helgen men istället så äter jag lite mindre någon annan dag så det jämnar ut sig. Tänker inte gå hungrig allafall. Men det vi äter hemma är inte så farligt faktiskt. Märks att mina kilon mest kommit från allt småätande av godis och chips på kvällarna i kombination av att aldrig röra på mig. ja och så kommer det från alldeles för mycket köpmat. Men även det har jag dragit ner på. Finns ingen anledning att köpa pizza, går så bra att laga mat hemma!!

Nej, nu ska jag titta på heartland, plugga lite mer till morgondagens prov och gå och lägga mig. Oj vilka spännande planer för kvällen...=)

Inga kommentarer: