tisdag 20 januari 2009

Tisdagkväll

Har pluggat en massa idag faktiskt. Känns skönt att ligga i fas med allting. Snart dags för praktik så vi får väl se hur den blir. Är inte alls sugen på det. Drygt med långa dagar obetalt liksom.... Jaja, man lär sig saker, men det är allafall drygt.

Sen var jag dum nog att väga mig igår allafall och tänkte att väger man sig varannan vecka borde man ju se bra resultat... Nej, inte det heller. Det är inte meningen att fettet ska försvinna från min kropp tror jag... Jag som tycker jag sköter maten så bra. Drar typ aldrig över kalorierna, äter inget godis och har börjat träna och promenera. Någon gång måste väl resultaten komma????

Enda fördelen med det hela är väl att jag inte längre är godissugen, åt tårta idag, en liten bit och tyckte nästan det smaka illa för det var så sött... Det är väl bra iofs, men jag vill att vikten ska gå neråt....

Sex veckor till Thailand och jag kommer vara fet på alla bilder därifrån i år igen... Känns ganska deprimerande....

Inga kommentarer: