fredag 23 januari 2009

Uppföljning...

Pluggade färdigt tidigt idag och åkte sen till västerås med syrran. Strosade lite inne i stan och åkte sen och hälsade på pappa en stund. Dagen har fortsatt vara riktigt jobbig idag och jag har dragit över mina kalorier en del då jag käkade en semla idag. Men men... Kan inte sluta med allt, alltid, då kommer jag bli galen.

Men jobbig dag med massor av sug efter godis idag av någon anledning... fattar inte varför men det är väl bara att bita ihop och hoppas på bättre dagar i helgen.... Har en aning om att det kan ha att göra med att jag vägde mig idag och fick ett dåligt resultat... Vill genast ramla tillbaka och ge upp när jag inte ser ordentliga resultat... Så det är kanske en ytterligare anledning till att inte väga sig så ofta???

Inga kommentarer: