tisdag 6 januari 2009

One Tree Hill

Jahapp, nu var OTH tillbaka igen då! Äntligen!! =) Fasligt bra avsnitt som vanligt. Om nån vill se en liten trailer på vad som händer så kolla in på tvheaven vettja!

Annars då? Skola i morgon, blä för det. Men nu är det bara 4 månader kvar tills jag även är färdig undersköterska. Får jag inte jobb efter de här antingen som beteendevetare eller undersköterska så vet jag inte vad jag gör!

För att fortsätta uppdatera om mitt godisprojekt så går det riktigt bra, allafall idag... =) är inte sugen på godis, jag har handlat hem massa frukt och hackar man upp det så blir det roligare att sitta och tugga på på kvällen när man vill ha något...

Vågade även ställa mig på vågen idag och det var inte så illa som jag trodde att det skulle vara. Antog bara en vikt nu när jag la upp en plan på viktklubben men riktigt så illa var det inte så nu är det bara 1,7 kg kvar till målet jag satte upp att ha klarat innan Thailandsresan. Tänker naturligtvis inte slappna av för det, istället får jag väl hoppas på något kilo mindre än första målet när planet avgår istället...=)

Känns ganska bra att skriva om hur saker och ting går, kanske kan se tillbaka sen om det känns svårt eller liknande för att hitta mönster. Vad gör att jag tappar lusten, vad motiverar mig, när är det jobbigt med godissug osv. Kanske gör att det blir lite lättare att tackla?

Inga kommentarer: