fredag 30 januari 2009

Jäkla skit

Jag har verkligen jätteont i mitt knä! Eller precis under och lite inåt på benet.... ömt, lite varmt och liiite svullet... Jag tror jag har trampat snett på bandet när jag sprungit och så har jag precis köpt nya skor... så jag misstänker en liten inflammation... Ont gör det allafall... Var och boxades i går och då ingick även sparkar... inte bra för mitt knä kan jag ju meddela, så det blir vila idag och så får vi se hur knät mår på lördag...

Känns lite bittert bara att behöva vila nu när jag kommit igång och tycker träningen är kul igen... Jag hävdar dock att jag fått en sportskada vilket låter lite häftigt tycker jag... men Daniel bara skrattar och hånler... Jag vet inte vad jag tycker om den attityden! Klart det är en sportskada? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart det är en sportskada! Det är det även om man kollar på sport och råkar sträcka sig när man försöker få tag på chips skålen;)
Kram Tes

Linda Eklöv sa...

haha jag håller helt med Tes =) men du...vila upp dig nu så du kan boxas på söndag, annars blir jag ledsen i ögat!!