måndag 26 januari 2009

Trött, tröttare, tröttast....

Det är vad jag är nu. Har varit en lång dag i skolan och sen har jag och daniel storhandlat riktigt ordentligt. 8 kassar mat finns nu i kyl och frys så nu bör vi ju klara oss ett tag...=) Var hemma igen strax före sex, så nu har jag äntligen ätit och sitter i soffan och segar...

Så idag blir det ingen träning men i morgon är det dags igen... För närvarande ser veckan ut som så:

Tisdag: gymmet
Onsdag: vila
Torsdag: boxning med syrran
Fredag: gymmet/vila (beroende på om jag jobbar)
Lördag gymmet
Söndag: boxning med linda

Blir en massa träning den här veckan, men sen börjar praktiken så då vet jag inte hur schemat ser ut, så det är lika bra att träna den här veckan... =) Vill träna fyra dagar i veckan. Tre dagar gymmet och en dag boxning. Men boxningen hänger ju på om jag får nån med mig... Syrran vill gå men det ska ju passa så hon inte jobbar också... Visar sig hur det blir med det. Får väl åka och simma eller något annars, eller gå på nå step up pass.... eller helt enkelt träna tre dagar någon vecka... är ju bättre än ingen dag alls...=)

Inga kommentarer: