torsdag 15 januari 2009

Jobb, skola, jobb, skola....

Ungefär så ser mitt liv ut nu. Har MASSOR att göra i skolan och har gått dubbelt tre kvällar nu. Sen är jag ledig idag och på fredag, sen ska jag jobba på lördag. Känns kul men lite läskigt. Nu ska jag klara av att sköta en eller två personer själv... Jaja, bara att ta på sig modiga Carro masken och gå dit och göra mitt bästa antar jag.

Däremot hinner jag typ aldrig träna men i dag blir det gymmet och på Söndag förhoppningsvis boxning med syrran, och en promenad på fredag kanske... Så lite hinner jag klämma in. Det känns även jäkligt skönt med godissuget. Börjar minska ordentligt nu. Kan fortfarande komma ibland men inte alls som för en vecka sen. Har börjat vänja mig av med det eviga småätandet på onyttigheter på eftermiddagarna och kvällarna. Duktig Carro! =)

Vad vågen säger om det hela vet jag inte för den har jag tvingat Daniel att gömma. Ska försöka bara satsa på att ändra mat och motionsvanor och inte fokusera så mycket på siffran på vågen. För då kan jag väga mig varannan dag och har jag gått upp nå gram därimellan eller så så tappar jag all motivation och vill bara äta och skita i allt. Så nu blir det vägning en gång i månaden.

Inga kommentarer: