måndag 5 januari 2009

Godkväll på er!

Jaha ja, idag var det fika med Linda och Johanna och Selmisen på förmiddagen och sen har jag och Daniel tagit en promenad till Åkrahallen. Tänkte försöka få lite motion och vi behövde handla så det blev ju jättebra det! =)

Ska plocka bort julgardinerna i morgon hade jag tänkt och det ser jag inte fram emot, är sååå tråkigt att byta gardiner. Sen att vi skulle städa då också gör ju inte att jag ser fram emot morgondagen ännu mer direkt.

Har shoppat böcker idag! =) Håller på att ladda upp till Thailand, men åtta böcker och fyra ljudböcker ska man väl klara sig på? Eller vad tror ni??

Sen måste jag passa på att puffa lite för tvheaven igen. Vi försöker verkligen få igång den nu så titta in om dagarna vet ja, ju fler besökare desto roligare att uppdatera! =)

Vill ni veta en rolig sak idag? Jag har inte alls varit lika godissugen eller sugen på att småäta under kvällen idag! SÅ SKÖNT! kan det vara så att det kanske kanske börjar gå åt det lättare hållet? Inbillar mig inte att det skulle vara helt över snart men kanske det kan bli lite lättare och bli något som inte är i tankarna typ hela dagarna? Hopas det, annars kommer jag ge upp om typ tre dagar eller så. Lite rädd för att väga mig också, man blir så lätt besatt då och går man inte ner stora summor varje vecka ger man nästan upp. Kanske inte ska väga mig förrän precis innan Thailand??

Inga kommentarer: