torsdag 29 januari 2009

Sex veckor utan plugg!!

Har visserligen praktik i fyra men det är allafall inga skolböcker som behöver öppnas... =) Köpte ny mobil igår när daniel skulle fixa ny. Fick bra erbjudanden då vi båda ville teckna abonnemang så...och den gamla börjar bli rätt sliten och hänger sig då ena knappen inte längre vill fungera med jämna mellanrum. Den är trots allt typ snart två och ett halvt år eller nåt... Nackdelen var ju att jag fick byta nummer igen men det var åtminstone ett enkelt nummer som jag nu ALDRIG tänker göra mig av med!!



Idag blir det boxning med syrran och det känns kul. Kommer antagligen ha en grym träningsvärk i morgon men det får jag leva med. Börjar försöka fokusera mer på annat än vikten när det gäller ätandet och motionen. Se andra positiva saker som att konditionen förbättras, en del byxor börjar sitta skapligt igen utan att klämma extremt överallt, jag är inte lika trött längre, sover bättre och känner mig allmänt fräschare. Vet att det inte syns på kroppen än men det känns allafall och det försöker jag fokusera på eftersom vågen inte direkt är min kompis. Inte lätt alla gånger... Men jag har inte ätit godis eller chips överhuvudtaget på 29 dagar nu!!

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

ja tycker du är duktig!!!!! Fattar inte varför man inte bara håller den där livsstilen sen eftersom man mår så mycket bättre... whyyyyy???? på söndag är det dags!!!