söndag 4 januari 2009

Söndag

Oj vilken spännande rubrik! Lika spännande som min dag ungefär. Frostat ur frysar och tittat på gamla filmer typ. Försökte vara lite hurtig med syrran och ta en promenad men gav upp efter 20 minuter. Det var ju svinkallt ute, höll på att förfrysa benen. Behöver nog klä mig lite bättre om jag ska kunna ut och gå.

Har fixat lite olika ljudböcker och tänkte ta med dom ut och promenera, vanligtvis är det ganska trist att gå ut själv men det kanske blir roligare om man går och lyssnar samtidigt? =)

Och det kan vara ett bra sällskap även på gymmet. Skulle ju börja träna i morgon med Daniel men de stänger fyra så vi får börja på onsdag. Tänkte försöka ta mig på en promenad i morgon istället. Har inte fuskat nå alls i helgen utan följt mina kalorier i viktklubben jättebra. Är inte lika svårt att hålla när det är absolut noll med godis och chips. Där kan man snacka kalorier!

Lite jobbigt egentligen att alla vet att jag försöker sluta äta godis, kan ju inte fuska...=) Lika bra iofs för jag har inte någon särskilt bra karaktär...=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är också med i Viktklubb, tycker du det funkar bra? Lite jobbigt att skriva in allt man äter bara... har inte så mycket tid med två småttingar.

Är sockerberoende jag med och det är inte kul! Men det är bara att avstå vad jag förstår...

Lycka till!