fredag 30 januari 2009

Kommentarer...

Det här är inte ett försök till att få er att kommentera mera, även om det inte skulle göra någonting...=) Nej, jag ville faktiskt bara säga att det är väldigt kul att ni kommenterar. Det gör liksom hela skrivandet mycket roligare. Med kommentarer så känns det liksom som att folk läser och tycker någonting och det är kul! Så, okej, det blir väl ett litet försök då, men kommentera gärna lite då och då... Är så mycket roligare att gå in och kolla bloggen då...=)
Böcker till Thailand


Har kollat igenom alla pocketböcker och begagnade böcker jag shoppat på mig på sista tiden... Är lite tvångsmässig där att jag vill alltid ha en massa böcker i hyllan som är olästa samtidigt så man kan välja lite beroende på vad man känner för... Har även köpt lite extra till Thailand. Adlibris kan jag rekommendera. Där kan du hitta massor och åter massor med pocketböcker för 39 kr. Helt perfekt. Och jag har fått hem en ny Nora Roberts bok idag. Ska kanske börja på den ikväll... =) Hm,tur att jag har praktik i fyra veckor nu, då kan jag läsa massor med böcker om kvällarna och på lediga dagar eftersom jag slipper skolböckerna!

Nya boken!


1 kommentar:

Linda sa...

kommentar, kommentar och en till kommentar :)