tisdag 27 januari 2009

Pluggdag på bibblan


Japp, hittills har jag avklarat två uppgifter och har påbörjat den tredje. Känns skönt. För när den uppgiften är klar är jag färdig för veckan och allt är färdigt innan praktiken och Thailand. Har tre uppgifter att göra i sjukvård när jag kommer hem och tre uppgifter i utvecklingsstörning och funktionshinder kvar. Känns skönt för tre uppgifter i veckan är ganska lagom att beta av...=)

Och efter det är det bara fem veckor kvar med rehabiliteringskursen och sen är jag färdig! Shit vad läskigt. Nu finns det inget mer pluggande att gömma sig bakom utan nu måste jag ut och hitta ett jobb. Har ju feta csn skulder att betala av så det är bara att posta ansökning efter ansökning till olika jobb...

Nej om man ska återgå till att skriva pm då. Ska vara ca 4 sidor och jag har avverkat en redan så det borde kunna bli klart om inte idag så på torsdag. Men pm är ju uppbyggda med rubriker, fotnoter och allt detta som påminner om uppsatsen så jag tycker liksom illa om det bara för att, haha.

Inga kommentarer: