torsdag 22 januari 2009

Simmat idag

Släpade med mig Daniel och simmade idag. Gymmade igår så det kände jag inte alls för idag. Men simma var riktigt skönt. Blev ca 50 minuter, så nu kan jag vara nöjd för dagen. =) I morgon blir det vilodag och sen blir det träning i helgen igen. Har börjat komma in i det igen men det återstår att se hur det fortsätter. det brukar fungera bra i tre, fyra veckor och sen rinner det ut i sanden så ni får skälla på mig om jag slutar gå dit sen! =)

Tjejkväll på lördag med tjejjerna, najs! Har ju inte setts sen nyår nu så det börjar bli dags. Blir väl mest snacka skit som vanligt men det är alltid trevligt.

Nej nu har jag egentligen ingenting vettigt alls att skriva om. Är trött efter en dag med massor av pluggande så nu blir det nog Heartland ett tag. Sen är det väl bara upp och plugga i morgon igen. Men sen är det helg och då är det definitivt pluggfritt!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du tittade in!;) Ja, vad ska jag säga om viktklubb...? Jo, det är bra, men jag har hinner absolut inte att väga och räkna och föra in i matdagboken. Det funkar bara inte... Men det är väldigt bra att kunna kolla ibland bara för att få ett hum om hur mycket man egentligen äter...:) Sen kör jag lite på GI kost också, utesluter inte kolhydraterna helt, men försöker hålla blodsockeret så jämt som möjligt för att stå emot sötsuget, och det funkar faktiskt! :) Lycka till och kämpa på med träningen!
Kram
//Hanna