fredag 9 januari 2009

Friday night!

Äntligen fredag! Så skönt. Har även fått lov att fixa böcker av lärarna för mina som jag beställde är försenade från förlaget. Väldigt irriterande! Men de löste sig ju allafall. måste ju plugga eftersom vi har prov på onsdag om några kapitel i boken så...

Har varit duktig och gått två promenader idag. På ca 40-50 min vardera. Det är inte illa. =) Men det har varit en jobbig dag på dagen idag. Ville verkligen bara äta. Spelade inte någon roll om det var mat, godis eller chips, bara det var onyttigt. Men jag lyckades stå emot. Tog tre riskakor med chilismak och det lyckades faktiskt dämpa det värsta suget. Dök bara upp en sån där känsla av hopplöshet. Typ jag kommer aldrig kunna gå ner i vikt som jag vill, jag kommer aldrig kunna äta något onyttigt utan att gå upp massa i vikt, jag kommer aldrig vara smal så jag kan lika gärna äta. Skulle vilja vakna i morgon och väga tio kilo mindre. Men det verkar inte fungera så...

Inga kommentarer: