söndag 25 januari 2009

Jobbsöndag....

Blä, har verkligen ingen lust att jobba idag. Det är ju det där lilla dilemmat med att man inte känner nån som jobbar där så allt blir så stelt. men om jag inte jobbar kommer jag ju heller aldrig lära känna nån av dom så det är väl bara att ta sig dit och hoppas på det bästa... Hoppas de är snälla nog att sätta mig på lite lättare uppgifter eftersom det bara är andra gången jag jobbar själv där utan att gå dubbelt med någon.

Tror att jag egentligen överanalyserar det hela med jobbet... =) Kan lätt bli sån när jag är nervös. Tror redan innan att de andra ställer jättehöga krav på mig och tycker att jag är dålig på det som ska göras. I själva verket har de nog inte så mycket tankar alls om mig än eftersom jag är ny och de väntar sig att jag inte ska kunna allt. Mest jag som ställer alla krav på mig själv... Så nytt löfte till mig själv. Slappna av och gör ditt bästa helt enkelt, lita på att du är en person som kan och en person som människor tycker är trevlig!

Inga kommentarer: