tisdag 13 januari 2009

Kort uppdatering

Har inte så mycket tid nu de här dagarna att uppdatera. Har haft skola och jobb varvat och det blir samma sak i morgon...Men jag funderar seriöst på att hoppa över lektionen i morgon och va hemma och sova ut så jag orkar jobba sen. Eller ja jobba, gå dubbelt visserligen. Men allafall. Missar ingen redovisning eller så så anteckningar och papper kan jag kopiera av nån klasskompis.

Tror jag trivs rätt så skapligt. Annorlunda mot Åsgården...=) Också tycker jag det är lite jobbigt att lära känna nya människor. Inte att jag inte vill, men jag är ganska blyg så det är lite svårt att komma förbi det och bara prata. Men om jag får vara kvar kommer det säkert med tiden.

Träning har det inte blivit än den här veckan men efter i morgon så kommer det igång igen. Sköter allafall maten. Svårt att veta kalorier i det man äter på jobbet eftersom man äter middag där och lite kvällsfika. Men jag försöker hålla det nere genom små portioner och mycket av grönsakerna...=) Ser till att jag har ungefär 700 kalorier kvar när jag börjar jobba så det borde fungera skapligt.

Nej nu måste jag sova. Kom hem vid halv elva så nu är jag jäkligt trött.

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

kul att det verkar gå bra du =) det där med nya m'nniskor är ju alltid lite läskigt. Va duktig du är med maten å träning då.... hm, undrar just när jag ska bli lika duktig, haha =)