onsdag 7 januari 2009

Underbara syster!!! <3


Bästaste systern i världen är så gullig att hon tar hand om mina älsklingar när vi åker till Thailand. Vi har en deal, hon går hit varje dag och ger dom mat och hänger lite i en timme eller så så de får lite sällskap och varannan natt sover hon här. För att mitt hönsmorsehjärta skulle må riktigt bra skulle hon sova här varje natt men det förstår jag om hon inte vill, men varannan natt är tillräckligt för att hönsmorsehjärtat ska kunna sova bra om nätterna på semestern! =)

Så tack, tack, tack! Du är världens underbaraste syster!!! Vet faktiskt inte riktigt hur jag ska tacka för att få fram hur tacksam jag är. Nästan så jag kan gråta av lättnad över att det löser sig och mina älsklingar inte behöver flytta någon annanstans. Även om det också säkert blivit bra så tror jag de har de bäst hemma kanske...??

1 kommentar:

Anna sa...

Så söta ni är!
Är det snart dax för resan nu?