söndag 11 januari 2009

Börjar bli nervös

I morgon är det dags att gå dubbelt på det eventuellt nya jobbet och jag börjar bli lite nervös. Hoppas på att det ska gå bra helt enkelt.

Har inte så mycket att tillägga i bloggen för tillfället. Närmanste veckorna kommer vara fullproppade med plugg så jag inte ska behöva tänka på det under praktiken och sen i thailand. kommer inte direkt ta med mig böckerna dit...=)

Ska snart i väg och gratta Daniels morbrors fru som fyllt 50. Har ingen större lust att åka nånstans men när det är jämt så det känns det kanske som att man bör titta förbi och säga grattis allafall.. .

Ooooh Vilket roligt blogginlägg det här blev då... not! Jag är fortfarande neggo och p ådåligt humör. Allt känns tungt och jobbigt faktiskt...Vet inte varför för det har inte hänt något eller så... Känner mig bara trött och omotiverad i allmänhet..

Inga kommentarer: