fredag 2 januari 2009

Dag 1

Jaha, då var det dags att lägga om sin livsstil litegranna då. Har varit duktig idag allafall och lagat lunch, fullkornspasta med tomatsås. Blev helt okej faktiskt. Är lite sånt som behöver komma som vana. Är så lätt att gå ut och äta annars när det inte finns färdig mat hemma till lunchen. Oftast försöker jag göra lunch till dagen efter när jag lagar middag men ibland blir det inte så och då lockar det att köpa något onyttigt till lunch. Så onödigt. Jag menar, fixa lite lunch tar ju inte mer än en kvart liksom.

På måndag drar träningen med Daniel igång igen också. Ska bli skönt att börja igen och jag måste ju börja springa om jag ska klara vårruset...=) Känner mig inte alltför sugen på att träna men jag vet att det kommer tillbaka bara jag tar mig dit så det är bara att släpa sig dit och sätta igång!

Nej, nu ska jag plocka undan lite tvätt och dona!

Inga kommentarer: