söndag 1 februari 2009

Äntligen Februari!!

Yes, äntligen, nu börjar Thailand verkligen närma sig! Bara fyra veckor kvar tills vi åker nu och det kommer förhoppningsvis gå snabbt. Har ju praktik hela den tiden så jag hoppas det kommer innebära att dagarna går rätt så snabbt.

Tyvärr är Linda sjuk så det blev ingen boxning idag... men du får krya på dig så kan vi ta det nån annan gång. Åkte allafall till gymmet så det blev 35 minuter på crosstrainern. Den sliter inte på knät så mycket så det gick helt okej. Känner mig bättre men de småömmar lite ibland. Har minskat 4 cm i midjan på en månad, det är jag riktigt nöjd med. Kommer säkert inte fortsätta så för mycket av det berodde nog på att man alltid är uppsvälld av allt skit man stoppar i sig, men allafall...=)

Nej, nu blir det krypa upp i soffan och läsa min nya Nora Roberts bok. Läste ut eclipse i går och försöker hålla mig undan från breaking dawn, tänkte ta med den som ljudbok till Thailand...men vi får se hur det går med det...

Inga kommentarer: