lördag 28 februari 2009

1...

Oj vilken tråkig blogg de här har blivit. Jag bara gnäller över hur dåligt allt går och hur tråkigt allt är. Får bli ändring på det!! Jag tänker ta en paus från allt och bara njuta i två veckor och när jag kommer hem ska jag ta nya tag. Har planerat lite med Johanna nu och hon har hjälpt mig att planera en vecka med lchf-metoden. Den verkar ju fungera på alla andra så varför inte försöka? Är ännu lite skeptisk men ingen har ju dött av att testa något nytt och kan den hjälpa mig att minska i vikt så är jag nöjd.

Måste verkligen hitta en balans med mat och träning. Tror jag ska förbjuda mig att träna mer än tre gånger i veckan i fortsättningen. Allt börjar alltid bra men sen vill jag trappa upp allting för fort och då skiter det sig. Balans!!

Ska väga mig i morgon och sen får vi se vad vågen visar när jag kommer hem. Oavsett vilket så är det nya tag som gäller och en vecka med lchf. Sen får vi se vad som händer!

Nu ska jag snart gå och sova och sen är det bara dagen i morgon kvar innan skjutsen till Arlanda kommer vid 20.00. =)

Inga kommentarer: