fredag 6 februari 2009

Mår bättre nu

Vet inte alls vad det var för feberknäpp jag fick igår. Mådde risigt och hade hög feber hela dagen. Hög feber för att vara mig allafall, 38,3. Idag mår jag mycket bättre och har ingen feber. Är visserligen hemma allafall idag för det är ju lite svårt att avgöra om febern kommer vara kvar eller inte när man vaknar nästa morgon. Idag blir det allafall mest vila och ta det lugnt, ska ju vara barnvakt i helgen åt Tim och han sitter ju inte direkt still och bara är så man måste ju orka leka också. =)

Som Johanna sa när jag lekte med Selma sist, nu är lektanten Carro här... Vem hade anat att jag skulle bli en sådan? Inte jag allafall... =) Var ju inte direkt jätte barnkär och jag skulle visserligen inte vilja jobba med barn nu heller hela dagarna men inställningen har ändrats en hel del. Ungar är faktiskt inte hemska utan väldigt mysiga och rätt kul att hänga med ibland... =) En ändrad inställning bådar ju allafall gott för framtiden när det blir dags att skaffa egna!

Får väl ladda upp med kortspel och tv-spel och något gott att äta till kvällen då det är melodifestival så blir nog barnvakteriet riktigt kul. =) Har en känsla av att det kan bli en del hockeyspel och jag får stryk som vanligt.

Inga kommentarer: