måndag 16 februari 2009

Jävla skitdag!!

Fan, fan, fan vad jag är sötsugen och snackssugen. Vill verkligen bara skita i allt och äta bäst fan jag vill. Men nej då för då blir man ännu fetare!!!!

Logiskt sett så inser jag ju att orsakerna till detta sug är en kombination av flera olika saker, det har gått lång tid och jag börjar inse att det kommer ta ännu längre tid, det är även den tiden i månaden då jag skulle kunna döda för choklad och jag har även varit ledig i flera dagar nu och när jag är uttråkad och hemma hela dagarna vill jag äta för att ha något att göra. Plus att jag åt massa sötsaker i helgen som fikabröd och tårta.

Allt detta ihop är ju en för jävlig kombination och helt logiskt vet jag ju att det kommer bli bättre om några dagar igen om jag bara härdar ut. Men hur lätt är det när jag bara vill grina och skita i allt?? Och jag vill inte unna mig något heller, är ju det jag gjort hela helgen till följd av att jag nu är världens monster som bara vill äta allt onyttigt jag kommer över. Bara att försöka stå ut antar jag....

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är precis sådär jag känner också. det är outhärdligt! Kämpa på. Hej oss!
Kram Hanna