onsdag 11 februari 2009

Snart ledig i fyra dagar!

Det ska bli såååå skönt! I morgon har jag praktik mellan 7.30 - 16.30 och sen börjar jag inte igen förrän på tisdag 13.30. Innan dess ska jag på tisdagmorgon till Anna på hennes jobb. Jag ska vara hårmodell åt henne så hon ville kolla lite och se vad som ska göras. Ska tydligen få någon håruppsättning. Det kan ju bli roligt! =)

Har inte så mycket vettigt att skriva idag. Fick till en halvtimme träning idag allafall. Dåligt men bättre än ingenting. Pappa ringde ju mitt i och ville ha datahjälp och det tog ett bra tag så då tappade man liksom tråden. Jaja, maten går ju jättebra och träningen flyter skapligt. Måste få till lite rutiner bara. Får kämpa på nu i tre veckor till och sen ta tag i det ordentligt efter semestern.

Tänkte faktiskt försöka, med betoning på ordet försöka...=) ta en promenad om dagen där nere. Kan ju faktiskt vara avkopplande om man promenerar efter stranden. Jag menar, perfekt tillfälle att sola oxå, bikini och en promenad liksom. Perfekt!! =) Men sen får vi väl se hur det går. Prio ett är ju att göra vad som faller en in, och alternativet med solstol och bok är ju rätt lockande! =) Jag börjar faktiskt längta riktigt ordentligt nu!!

Inga kommentarer: