måndag 2 februari 2009

Första praktikdagen då

Hmmm, känner mig inte alls sugen på det här. Känns som att det kommer bli en väldigt långtråkig praktik för jag har en känsla av att man inte gör så där alltför mycket om dagarna. Hoppas att jag har fel men jag anar att jag nog har rätt. Och då kommer det bli fyra lååånga veckor.

Jag tycker även att det är lite dåligt att jag inte fått någon info mer än att komma dit till nio, ringde dom ju för att fråga lite om praktiken och presentera mig men ändå så fick jag inte så mycket att gå på. Hade väl kunnat tjata till mig mer info iofs, men lite förberett kan det väl vara därifrån också? Jaja, går väl dit idag och ser vad som händer. Måste allafall få ett schema idag så man kan planera sin tid lite bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vart gör du praktik?

carroegirl sa...

Inom omsorgen i sala kommun