lördag 7 februari 2009

En rejäl utmaning!

Är ju barnvakt åt Tim ikväll och dom har laddat upp med chips och ostkrokar. Skit, säger jag bara. Har tagit med mig popcorn men hur gott är det om man jämför?? Ostkrokarna luktar alldeles ljuvligt. Men står jag inte emot bryter jag ju mitt nyårslöfte... Hade ju lite frossardag igår med alldeles för mycket kalorier så det vill jag ju inte ha idag igen. Klarar jag att stå emot kommer jag vara så stolt över mig själv... men det känns lååångt till i morgon just nu med massa ostkrokar som lockar! Peppa mig att stå emot tack!! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej=)
Vad kul nu har jag en till blogg att följa! Hälsa Tim och syster! Ha en bra kväll!

Anonym sa...

Förstår dig.. jag skulle inte kunna låta bli=/ jag vill med sluta, jag har varit utan skitlänge förut men sen börjar man igen.. det e svårt att sluta helt, där för kan man kanske unna sig lite en dag? för tränar man så förbrännar man..