måndag 9 februari 2009

Hmmm...

Det var länge sen jag hade BSB nostalgi nu. Har liksom inte haft lusten att lyssna, men jag har laddat upp med massor av låtar på mp3-spelaren till Thailand så det kanske är bra att jag låter det vara ett tag nu... =)

A.J har ju fallit dit igen och dricker/drack, vet inte hur ihållande det är och orkar inte riktigt hänga med i alla diskussioner runtomkring det heller. Hoppas väl för hans skull att han tar sig ur det snabbt igen.... Ganska intressant att följa diskussionerna ibland på bsbblvd. Herregud säger jag bara, jag trodde jag och Johanna var besatta mellan varven, men människor är riktigt skumma.

Det verkar liksom som att de tror att de känner killarna. Herregud säger jag bara, klart dom inte gör det, dom känner de images som dom väljer att visa upp offentligt i samband med sina roller som medlemmar i Backstreet boys. Inte fan känner dom Brian, A.J, Nick, Howie eller Kevin. Blir så full i skratt när jag läser kommentarerna. Så förbannade de blir på varandra och hur de tävlar om vem som vet mest... löjligt om jag får säga det själv!

Klart jag känner till mycket saker om dom, men det är ju endast saker som de väljer att visa upp, inte går jag omkring och inbillar mig att jag känner dom och vet hur dom är personligen. Hur ska jag kunna veta det? Jag har aldrig träffat dom... Nej fjantigt är vad de är, ta de för vad de är istället. Dom är väl inte mer än människor dom heller, och antagligen jävligt långt ifrån perfekta. Snygga är dom, det kan jag väl inte säga något om...=) men inte fan innebär de att de är genomsnälla och trevliga personer utan brister dygnet runt liksom.

Hmmm... blev långt de här och inte vet jag vad jag vill säga med det heller...Halkade liksom in på helt andra saker här... satt mest och funderade på om jag skulle lyssna på någon låt eller inte eftersom det var länge sen...får skylla på att jag är trött och tankarna far iväg och är allmänt förvirrande...haha! =)

(Som sagt, kan ju njuta av utsikten allafall!)

1 kommentar:

Johanna sa...

Precis samma tankar fick jag när jag läste den nu låsta tråden på blvd. Höll faktiskt med tjejen som alla andra hoppade på. Visst, hennes bedömning var kanske väl hård, men bra mycket mer realistisk än de andras. Han är mäniska, för guds skull, inte varesig maskin eller halvgud... *suck*