söndag 8 februari 2009

Varit och boxats

Herregud, min kropp behöver vila! Kommer vara lite jobbigt i morgon att inte kunna sätta sig på en stol eller kunna gå ordentligt för all träningsvärk =) Men jag känner mig så motiverad just nu! Hoppas bara att vikten hänger med oxå. den brukar ju sega sig neråt men jag hoppas att den allafall fortsätter så. Ska försöka hålla igång framtill sommaren först och se var jag hamnat då och sen blir det nya mål.



Att träna hemma tror jag kommer göra det lättare för mig att hålla mina fyra dagar i veckan med träning. Det finns ingen ursäkt längre.... Kommer ju givetvis fortfarande gå till gymmet allafall ett par gånger i veckan men nu kan man dryga ut det med ett par pass hemma och boxning förhoppningsvis nästan varje söndag. Beror ju på om nån kan följa med mig eller inte.



Nu ska jag bara pusta i soffan med nya avsnittet av biggest loser (au). Hörs i morgon efter praktiken antar jag. Har haft liiiiite flera läsare idag än vanligt. Hoppas ni tittar in igen! =)

Mina nya hantlar!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Eh, nja, nå bröllop lär det inte bli. Inte här i alla fall, så där får du allt tjata på någon annan. Man kan ju inte gifta sig bara för att få dansa till en fin låt heller. Heja Carro med träningen, du är så jävla hurtig att jag får ont i magen! Jag gillar faktiskt den här säsongen av Biggest Loser Au, tycker annars att det är för mycket lull-lull och för lite fokus på viktminskningen. Alla dessa temptations och the warehouse, nja, jag är skeptisk. Men du, han Andrew (bröderna), jag har en känsla av att han kommer att bli faaasligt snygg när han får bort sina kilon... han ser ut som en sån som vet... du vet... :P

Linda Eklöv sa...

haha ja har så jävla ont i benen idag så ja håller på å döööör!! kan knappt sätta mig å sen kommer ja ju inte upp igen =)

Anonym sa...

Vad duktig du är med träningen... Här går det segt. Kämpa på!
Kram Hanna