söndag 8 februari 2009

Hemma igen då

Japp nu har jag och syrran barnvaktat färdigt. Har blivit förnedrade i hockeyspel, vi förlorade med 9-0 och då spelade vi ändå ihop mot Tim...Men de är ju så många spakar att hålla reda på ju!! =) Och sen förlorade jag i fotboll på xboxet två gånger i rad så då ansåg jag mig färdig och lagade mat istället. =)

Sen har vi myst med chips och dricka till melodifestivalen. 6.37 imorse vaknade jag av att han tittade på tv. Morgonpigg javisst! Eller ja, Tim alltså, inte jag. Klockan åtta vaknade jag och gick upp. Sen var det bara att väcka syrran och äta frukost och åka till Upplands Väsby och lämna Tim. Dom ska ju på hockey i globen idag. Så nu är jag allafall hemma igen och ska väl bara ta det lugnt ett tag.

Har sån jäkla träningsvärk i benen så det är löjligt. Men det är bara att bita ihop, för jag sa ju till Linda i ett svagt ögonblick igår att jag ska med och boxas ikväll så... =)

Mycket snö är det ute idag allafall!!! Fick typ skotta fram bilen i förmiddags.



Inga kommentarer: