lördag 7 februari 2009

Träningsvärk!

Shit, jag har träningsvärk i låren och rumpan av gårdagens träning...=) Körde även nu på förmiddagen igen, tar ca 25 minuter och jag känner hur armarna och axlar tagit ordentligt idag. gick och köpte mig ett par 2 kilos hantlar igår. Tänkte att om jag nu verkligen ska prova det här så är det lika bra att göra det ordentligt!


Men två kilo är fan tungt! Så nu är det bara att återhämta sig och köra i morgon kväll igen då. Kommer nog inte bli mer än 4 dagar iveckan sen med träningsvideon för gymmet ska jag till allafall två dagar iveckan så man får ordentligt med konditionsträning på löpbandet. Så nu är det träning, träning och träning som gäller. Ingen kan säga att man inte hinner eller orkar träna 25 minuter om dagen. Bara skitsnack, att man inte vill är en sak men att man inte kan är en ren lögn.



Fick tag på calorie killer igår kväll och den verkar riktigt dryg. 50 minuter är den allt som allt. Kanske testar den i morgon...

Inga kommentarer: