måndag 9 februari 2009

Ledig kväll

Nu har jag haft praktik hela dagen, sen åkt hem och städat och handlat och ätit mat. Nu är allt äntligen klart och jag kan bara njuta av soffan. Idag blir det INTE någon träning alls. Har träningsvärk och behöver en vilodag. Imorgon är det däremot dags igen. Ska testa calorie killer videon på förmiddagen innan praktiken tänkte jag. 53 minuter lång, får väl se hur det går...=) Kanske inte gör hela... vi får väl se. Återkommer väl med omdöme, fastnade för Jillian videon så jag hoppas på att den här också är bra!

Praktiken har gått riktigt bra idag. Har till och med fått ett erbjudande om arbetsintervju för ett eventuellt vikariat som personlig assistent idag...=) Ingenting är säkert men hon undrade om jag var intresserad. Vill inte skriva nå mer om det här i bloggen då inget är säkert och jag inte vill lämna ut för mycket detaljer. Så ni får helt enkelt fråga mig personligen vad det rör sig om...=) Men jag blev allafall jäkligt glad och får väl ta det positivt, nånting bra har hon ju sett i mig och hur jag hanterar jobbet!

Inga kommentarer: