torsdag 12 februari 2009

I made it!

Var riktigt seg i dag när jag kom hem men jag fick till 25 minuter träning framför teven allafall! Inte så mytcket kalorier kanske som försvinner men många bäckar små... eller något sånt där löjligt ordspråk... =)

Var så jäkla sugen på godis idag... var och handlade på praktiken med några och de hade ju lösgodis för 3.90/hg!!! Men nej, jag tog surt min banan istället och ställde mig i kassan och tittade på medan alla andra köpte godis...stolt över att jag inte köpte något men samtidigt kändes det trist...vill oxå ha ju!! Men det är väl bara att inse, jag har ju inte blivit fet av att äta rätt och motionera. Så det är väl bara att bita ihop, ingen annan än jag kan ju gå ner i vikt åt mig så.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Hej
Tack för att du mailade mig tillbaka i söndags ang Jillian Michaels träningsvideo, jag hittade den på nätet!!! Grym!! TACK igen...
Jag läste att du skulle till Thailand, såååå underbart!!! Jag var där i höstas i två veckor och drack en massa öl, och åt en massa massa massa massa massa god mat... Ät riktigt stark mat så svettas du sen :-) det finns inte många kraftiga thailändare, så maten måste ju vara nyttig :-)

Ha en underbar resa
// Sandra
ps, vet hur det känns att köpa banan, you go girl

carroegirl sa...

Vad kul att du gillade den. Jag tycker den är skitbra som träning om man inte orkar ta sig någonstans.

Haha det har du rätt i, maten borde ju vara nyttig! =) Ska nog gå bra de där... Ja visst är Thailand underbart! Ha det bra!