tisdag 17 februari 2009

Lite bättre idag...

Men inte mycket. Ska snart iväg på praktik och har ingen lust med det heller. Jaja, bara att bita ihop och försöka se positivt på det! Jag minskar ju i vikt så på de viset är suget värt det. Och det är bara 12 dagar kvar till semestern =)

Men ibland är det inte lätt att tänka positivt. Jag kan ju inte påstå att jag är en solskensmänniska direkt. Gillar inte människor som alltid är glada. Något är fel då alltså. Nej klämkäcka löjligt glada människor är jobbiga....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du är duktig jag =) Men visst är det svårt att intala sig ibland. Man vill så gärna ha det goda. Det är ju en stooor del av välmåendet på ett sätt, men inte på ett annat sätt. Lät djupt...men tror du fattar vad jag menar. Jag vet! Är en riktig jojobantare..haha! Gick ner 15 kg efter min graviditet. Gick sedan upp 2 över jul och där står jag och stampar nu. Händer inget. Men så kanske jag ska anstränga mig lite mer också..men hur kul är det?? Lycka till! Och bra kämpat so far;-)

Anonym sa...

Håller med