fredag 6 februari 2009

Jillian Michaels - 30 Day Shred


Shit vad jag är slut i kroppen. Kanske inte det bästa sättet att återhämta sig från feber igår men jag var rastlös. Fixade därför hem den här träningsvideon och tänkte prova på. Om Jillian är med borde den ju vara lite jobbig. Ja det kan man lugnt påstå!!

Finns tre träningsprogram på 20 min vardera. Nivå 1 till 3 där 1 är lättast. Tittade igenom alla lite och tänkte att det där ser ju inte så jobbigt ut. Jag kan säkert göra alla tre på en gång så blir det en timmes träning. Jo tjena... Efter första passet skakade jag i benen och var jättesvettig, gav mig på nivå 2 också men efter kanske 7 minuter gav jag upp.


Jag, helt slut pinsamt nog!

Man ska köra de här programmen i 30 dagar och sakta avancera uppåt så ska det kunna ge bra resultat. Och jag tror dom. Om man är så här slut efter bara drygt första programmet så kommer det nog dröja innan jag kör alla tre på en gång =)

Det här passar mig perfekt. Jobbig men kul träning och jag behöver inte släpa mig till gymmet. Kör man ett sånt här pass varje dag och gymmet 2 dagar/vecka så borde ju kilona trilla bort nångång! Så är det nån som vill ha programmet är det bara att hojta till!

Tänker även prova biggest loser power sculpt och biggest loser (au) calorie killer sen. Återkommer senare om hur dom är... Idag orkar jag inte något mera. Borde nog inte heller träna något mera kanske med tanke på febern igår, jaja... bränner inga kilon av att sitta i soffan och häcka!!

3 kommentarer:

Linda Eklöv sa...

haha coolt! hoppas det funkar...å det verkar det ju verkligen göra =)

Anonym sa...

Hej!
Sökte på google efter Jillian Michaels och kom till din blogg. Skulle gärna vilja ha filmen. Du kan väl maila mig på karinblogg (at) hotmail.com?

Tack! :)

Drowning on dry land sa...

Hej, Det var ju ett tag sen du skrev det här - men jag sökte på Jillian Michaels 30 days shred och hamnade på din blogg. Vart har du hittat filmen? Jag är så inspirerad av Jillian och har hört mycket bra om hennes dvd, så jag vill verkligen hitta den. Hoppas det gick bra med allt :) tack (maila mig gärna på anna0846@yahoo.com)