tisdag 17 februari 2009

Dö godissug, dö!!


Ha! Inte många kalorier som har fått slinka ner idag inte!! Och nu ska godissuget bort. Är skitjobbigt men jag vägrar ge upp!! Humöret är inte lika hemskt idag så jag ser inte allt i svart och vill slå sönder väggarna allafall! =)

Har varit hos Anna och fixat med hår idag på morgonen innan praktiken. Hon ska ju använda mig som hårmodell så hon har testat lite idag. Ska dit igen nästa vecka, blir nog jättefint när det blir färdigt den här uppsättningen! Hon är så duktig!

Sen går det bra på praktiken också och det känns skönt. Dom tycker jag känns trygg att jobba med, och att de boende verkar tycka om mig och det känns jättebra att höra.
Som sagt, fokusera på det positiva! Säg till om jag börjar bli käck bara för då behöver jag sluta med det hela!!! =)

1 kommentar:

Linda Eklöv sa...

haha ja käck vill vi ju inte att du ska bli men det är ju skönt att du kämpar på!! själv blir jag aldrig bra.... nu är magen helt cp. USCH!! hoppas bara ja blir frisk till lördag...