onsdag 18 februari 2009

Klumpiga jag liksom

Kom till praktiken vid nio idag och dagen gick väl som den brukar. Vid halv två börjar vi diskutera lite om att jag ska vara med på daglig verksamhet nästa vecka och börjar diskutera mitt schema. -Jaha i morgon kommer du vid nio då carro, får jag höra... aningens förvirrad blir jag för jag vet att jag bytte en tur så jag skulle börja nio istället för halv åtta. Det var ju bara det att jag trodde det var idag. men nej, det var tydligen i morrn... så jag skulle ha infunnit mig på praktik halv åtta i morse inte nio... Jaja, tur att mina handledare också är lite förvirrade då för ingen hade ju märkt det förrän på eftermiddagen..=)

Nästa vecka ska jag bara gå med Yvonne, som jag jobbade med på åsgården. Ska bli kul, lite konstigt att gå som elev då men kul med lite välbekant och trevligt sällskap! Visserligen är ju de andra där väldigt snälla men det är ju inte samma sak som att gå med någon man känner sen förut. =)

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Ha, ha Caroline.... undrar vem som är i störst behov av praktik där. Inte är det du iaf! Vilken TUR jag har, som får hjälp av dig nästa vecka. Då får vi hitta på lite skoj.
Jag har sett din utmaning, och ska försöka göra den till helgen. Vi syns!

Anna sa...

Vad skönt för dig, då får du börja nio en morgon till då!!

Nu har jag antagit din utmaning och jag har en utmaning till dig på min sida.